230.783 vacatures

Vraag en antwoord

► Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Je drukt op de button "vergeten". Vervolgens krijg je van ons een e-mail waarin we je verzoek bevestigen. Klik in die mail op de ingevoegde link "nieuw wachtwoord aanvragen".  Je ontvang je (ter verificatie) van ons een tweede mail met daarin je nieuwe wachtwoord. Let op dat je bij het kopiëren en plakken van je nieuwe wachtwoord in je account niet per ongeluk een spatie aan het einde meeplakt.

► Kan ik mijn wachtwoord aanpassen naar mijn eigen voorkeur?

Jazeker. In je account kun je dit aanpassen, ook naar je oude wachtwoord als je dat wenst. Dit doe je via deze link: https://www.joof.nl/werkgevers/vacatures-beheren/mijn-gegevens/. Vul bij "wachtwoord wijzigen" je nieuwe wachtwoord in en herhaal het nog een keer in het veld erna.

► Is JOOF echt gratis? Betaal ik helemaal niets?

Het plaatsen van vacatures is indersdaad volledig gratis, de respons uiteraard ook.

Je plaatst je vacature(s), wij sturen je de sollicitaties, inderdaad, gratis.

Vacatures die extra aandacht nodig hebben..

Vacatures die extra aandacht behoeven kunnen we doeltreffend promoten. Dan zetten we ze bovenaan.  Dit gaat per CPC, CPL of optioneel CPH. Meer weten over deze promotie? Neem contact met ons op.

► Kan ik als opdrachtgever mijn vacatures automatisch door JOOF laten inlezen en bijhouden?

Jazeker. Dat kan met ons feedabonnement. Je hoeft je vacatures dan niet meer zelf in te typen en te plaatsen. Het systeem plaatst ze automatisch vanuit jouw ATS op Joof of je stuurt ons een xml-feed. Je betaalt een maandfee op basis van het gemiddeld aantal uitstaande vacatures. 

Voorbeeld: Je xml-feed bevat 182 vacatures, je maandabonnement bedraagt 45,-

Stuur ons je XML feed en je kunt direct van start! Mail ons of bel ons op 06-22765828

► Ik krijg geen bevestigingsmail bij aanmaak van een account, wat nu?

Waarschijnlijk komt de bevestigingsmail in je blackbox. Zet de domeinnaam Joof.nl voor de zekerheid weer terug op de whitelist. Lukt het nog niet? Stuur ons een e-mail met je bedrijfsnaam, je naam en e-mailadres. Wij voegen je vervolgens toe.

► Hoe maak ik een account aan?

Via externe partijen kunnen vacatures automatisch geplaatst worden. Veelal zal eerst bij ons een account geopend moeten worden. Het aanmaken van een bedrijfsaccount kan simpel en uiteraard gratis via deze link.

► Ik wil een ander e-mailadres en contactpersoon aan mijn account hangen. Hoe werkt dat?

Stuur ons een e-mail met je bedrijfsnaam, je naam en e-mailadres. Wij voegen je vervolgens toe. Je kunt natuurlijk per vacature wel een ander contactpersoon en e-mailadres invoeren.

► Is JOOF echt gratis? Betaal ik helemaal niets?

Het plaatsen van vacatures is in de basis volledig gratis, de respons uiteraard ook. Vacatures die extra aandacht behoeven kunnen we doeltreffend promoten. Dit gaat per CPC, CPL of optioneel CPH. Meer weten over deze promotie? Neem contact met ons op.

► Waarom moet ik inloggen met mijn e-mailadres?

Je ontvangt van ons iedere 3 weken een e-mail met het verzoek te bevestigen of de huidige zoekopdracht nog open staat. Als je dit bevestigt, dan zetten wij je zoekopdracht automatisch weer bovenaan! Wij hebben je e-mailadres dus nodig om contact met je op te kunnen nemen, verder doen we er niets mee.

► Waar staat de naam Joof voor?

Joof is een inkorting van JobOffer.

► Hoe kom ik aan een wachtwoord tbv een multiposter?

Veelal zal eerst bij ons een account geopend moeten worden. Het aanmaken van een bedrijfsaccount kan simpel en uiteraard gratis via deze link. Je aangemaakte accountgegevens kun je vervolgens aan de desbetreffende multiposter doorgeven.

► Staat je vraag en anwoord er niet tussen?

Stuur ons een bericht.

Wil je meteen de nieuwste vacatures zien?

Maak een Jobalert aan en ontvang de nieuwste vacatures in je mailbox

Jobalert aanvragen
Hoe werkt het? Joof Jobalert