Vraag en antwoord
► Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Je drukt op de button "vergeten". Vervolgens krijg je van ons een e-mail waarin we je verzoek bevestigen. Klik in die mail op de ingevoegde link "nieuw wachtwoord aanvragen". Je ontvang je (ter verificatie) van ons een tweede mail met daarin je nieuwe wachtwoord. Let op dat je bij het kopiëren en plakken van je nieuwe wachtwoord in je account niet per ongeluk een spatie aan het einde meeplakt.
► Kan ik mijn wachtwoord aanpassen naar mijn eigen voorkeur?
Jazeker. In je account kun je dit aanpassen, ook naar je oude wachtwoord als je dat wenst. Dit doe je via deze link: https://www.joof.nl/werkgevers/vacatures-beheren/mijn-gegevens/. Vul bij "wachtwoord wijzigen" je nieuwe wachtwoord in en herhaal het nog een keer in het veld erna.
► Is JOOF echt gratis? Betaal ik helemaal niets?
Het plaatsen van vacatures is indersdaad volledig gratis, de respons uiteraard ook.
Je plaatst je vacature(s), wij sturen je de sollicitaties, inderdaad, gratis.
Vacatures die extra aandacht nodig hebben..
Vacatures die extra aandacht behoeven kunnen we doeltreffend promoten. Dan zetten we ze bovenaan. Dit gaat per CPC, CPL of optioneel CPH. Meer weten over deze promotie? Neem contact met ons op.
► Kan ik als opdrachtgever mijn vacatures automatisch door JOOF laten inlezen en bijhouden?
Jazeker. Dat kan met ons feedabonnement. Je hoeft je vacatures dan niet meer zelf in te typen en te plaatsen. Het systeem plaatst ze automatisch vanuit jouw ATS op Joof of je stuurt ons een xml-feed. Je betaalt een maandfee op basis van het gemiddeld aantal uitstaande vacatures.
Voorbeeld: Je xml-feed bevat 182 vacatures, je maandabonnement bedraagt 45,-
Stuur ons je XML feed en je kunt direct van start! Mail ons of bel ons op 06-22765828