Vraag en antwoord opdrachtgevers
Ik kan niet inloggen
Wij zijn overgegaan op een nieuwe website en hebben ervoor gekozen ons systeem nog beter te beveiligen. Daarom vragen je eenmalig een nieuw wachtwoord aan te maken en je zoekrcriteria nog eens goed te checken.
Kan ik als opdrachtgever mijn vacatures automatisch door JOOF laten inlezen en bijhouden?
Ja, wij kunnen een interface leveren. Klik hier voor meer informatie.
Ik krijg geen bevestigingsmail bij aanmaak van een account, wat nu?
Waarschijnlijk komt de bevestigingsmail in je blackbox. Ze de domeinnaam Joof.nl voor de zekerheid weer terug op de whitelist. Lukt het nog niet? Stuur ons een e-mail met je bedrijfsnaam, je naam en e-mailadres. Wij voegen je vervolgens toe.
Hoe maak ik een account aan?
Via externe partijen kunnen vacatures automatisch geplaatst worden. Veelal zal eerst bij ons een account geopend moeten worden. Het aanmaken van een bedrijfsaccount kan simpel en uiteraard gratis via deze link.
Ik wil een ander e-mailadres en contactpersoon aan mijn account hangen. Hoe werkt dat?
Stuur ons een e-mail met je bedrijfsnaam, het oude e-mailadres en de oude accounthouder. Vermeld tevens de nieuwe gegevens. Wij voegen je vervolgens toe.
Is JOOF echt gratis? Betaal ik helemaal niets?
Het handmatig plaatsen van vacatures is volledig gratis, de respons uiteraard ook.
Waarom moet ik inloggen met mijn e-mailadres?
Je ontvangt van ons iedere 3 weken een e-mail met het verzoek te bevestigen of de huidige zoekopdracht nog open staat. Als dit niet bevestigd wordt, zetten wij je zoekopdracht automatisch op inactief. Het is dus belangrijk om met een juist e-mailadres in te loggen.
Waar staat de naam JOOF voor?
JOOF is een inkorting van JobOffer.