219.000 vacatures

Wat doet een secretaresse?

 

Wat is de functie voor secretaresse? Wat houdt deze functie in? Een secretaresse verleent secretariële ondersteuning aan een afdelingshoofd en de medewerkers van een afdeling.

Voorbeelden van werkzaamheden: houdt de afdelingsagenda bij, regelt afspraken, voert telefoongesprekken, verzorgt de correspondentie en notuleert tijdens vergaderingen, bereidt vergaderingen voor, ontvangt bezoekers en biedt hen koffie en thee aan, sorteert ingekomen post en overhandigt die aan de juiste personen en archiveert belangrijke stukken.

Het beroep van secretaresse begint steeds meer in zwang te raken. Veel managers en directeuren kunnen tegenwoordig namelijk zelf veel op een computer doen. 

Toch is er natuurlijk nog vraag naar secteariële duizendpoten. Hieronder kun je een overzicht van actuele vacatures als secretaresse vinden.

 

Wil je meteen de nieuwste vacatures zien?

Maak een Jobalert aan en ontvang de nieuwste vacatures in je mailbox

Jobalert aanvragen
Hoe werkt het? Joof Jobalert